جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدید اس ام اس jadid sms farsi



یک تلنگر هم کافی بودبرای شکستنم, بهرحال ممنونتم روزگار....


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


ملخ ها جویدند!
و ما..
برایِ کلاغها “مترسک” ساختیم!
و این بود،
شروعِ جهالت


جدید اس ام اس
jadid sms farsi



عشق یک موحبت الهی است، پس با مهریه و نفقه و....
 خرابش نکنیم

  

جدید اس ام اس
jadid sms farsi


همیشه آنکه سراغی از تو نمیگیرد
 نا مهربان نیست دلتنگترین است برای دیدنت....!!!!


جدید اس ام اس
jadid sms farsi



چه تلخ لباش بوی سیگار میداد...
و چه تلختر اینکه من میدونستم که اون سیگار نمیکشه....

جدید اس ام اس
jadid sms farsi


ﭘﺸﺖ سرﻫﺮ ﻣﺮﺩ ﻣﻮﻓقی، ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻮﺩﻩ
ﺣﺎﻻ ﻫﺮﭼﯽ ﺯﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻫﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮ...!!!!


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


حیله و خیانت اغلب از اشخاص “ناتوان” سر می زند.
تقدیم به همه ی دوستای خیانت دیده و فریب خورده...


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


ﺑﻪ ﺑﺎﻟﺸﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻣﯽ ﺫﺍﺭﯾﻢ ﻣﯽ ﺷﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺖ؟
ﭼﯽ ﺑﮕﯿﻢ؟ ﺑﮕﯿﻢ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺪ ﺩﯾﺪﯾﻢ؟
ﺧﺮ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ! ﺑﺎﻟﺸﻪ! ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻪ!
ﻧﻪ ﺑﺎﻟﺶ ﺟﺎﻥ، ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


وایسا دنیا... یک لحظه نزن... صبر کن...
تو کی به ساز من رقصیدی که حالا من با سازت برقصم???
دیگر بس است... تمومش کن...


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


می ترسم از اینکه روزی یک جایی من و تو خیلی دور از هم شب و روز در آغوش یک غریبه بی قرار هم باشیم
 و بعد از هربار هم آغوشی به یاد آغوش هم بی صدا گریه کنیم


جدید اس ام اس
jadid sms farsi


دنیای این روزهای من هم قد تن پوشم شده تنها مدارا میکنم دنیا عجب جایی شده..


جدید اس ام اس
jadid sms farsi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد