جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی اس ام اس دلتنگی جدید



گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی،
دگر نفسی برای ماندن در کنار او باقی نخواهد ماند.
اگر کسی را برای ماندن میخواهی به دنبالت نکش در اغوشش بکش.




ﺑﻌﻀﯽ وقتها ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ، ر.
گریه ﮐﻪ ﻫﻴﭻ؛
دلت ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻫﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺑﻤﻴﺮﯼ!
الان از همان وقت هاست...



از ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ
ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻦ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﯾﻢ
ﺍﻣﺎ نخواستیم بدی کنیم.....!

  



بگذار فاصله ها غوغا کنند...
وقتی تو در میان قلبم نشسته ای، چه ترس از دوری؟!




کسی چه می داند؟
شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود...
هوا خوب شود...
عشق خوب شود...
و تو...
خوب من شوی!




من خیس باران تنهایی بودم
که تو با چتر عشق آمدی...



اخبارو دیدی؟؟
بی انصافا هوای همه جارو اعلام کردن جز دل من که بد جور هواتو کرده...




هرکی می خواد هرچی ﺑﮕﻪ از تو دست نمی ﻛﺸﻢ
گوشم از این حرف ها پره، پامو پس نمی ﻛﺸﻢ
مهم اینه که ﭘﻴﺸﻤﻲ، مهم اینه که ﻋﺸﻘﻤﻲ
هرچی بشه تا آخرش، تو ﺳﺮﻧﻮﺷﺘﻤﻲ




همه چی خوبه فقط دلتنگم/ آخه هیچی مثه دلتنگی نیست
دو تا دریاچه تو چشماته ولی/ هیچ دریاچه ای این رنگی نیست




دل من هرزه نبود، تنها از بین این همه انسان زیر تک درخت سیبش، تورا آدم دیده بود...




ماآدما، گاهی دلتنگ میشویم... بدون دلیل
عاشق میشویم..... بدون دلیل
دل میبندیم....... بدون دلیل
ازکسی سیر میشویم.... بدون دلیل
ماآدمها گاهی دلیل بی دلیل هایمان را نمیدانیم.
اصلا چرا دلیل ها.... مگربرای این زندگی مرده هم دلیلی هست؟؟؟




دلم بهانه ات را میگیرد چقدرامروز حس میکنم نبود تورا.....
صدایت درگوشم می پیچد و من می گویم....
جانم مرا صدا کردی


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد