جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه sms asheghane



نامه جودی ابوت ب بابا لنگ دراز.. بابا لنگ دراز عزیزم..
 تمام دلخوشی من این است ک ندانی و دوستت بدارم وقتی میفهمی
و میرانیم چیزی درون قلبم فرو میریزد.. بابای عزیزم لطفا گاهی خودت را
 ب نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم.. برای من همین ک هستی کافیست..




بهت پیله کردم، نمیمونی پیشم/ نه میمیرم اینجا، نه پروانه میشم
از عشق زیادی تورو خسته کردم/ تو دُورم زدی، خواستی دورت نگردم
نه راهی نداره، گمونم قراره/ یکی دیگه دستامو تنها بذاره
دیگه توی دنیا به چی اعتباره/ کسی که براش مُردی دوست نداره




نمیدونم..... نه من نمیدونم زندگی، زمونه دیگه چیکارمونده که بامن نکرده.....
درد؟ بله هم دارم هم کشیدم
نامردی؟ هه، بدترازاونم دیدم.
اذیت؟ تادلت بخواد، هرکی رسید زدو رفت و چه رفتن تلخی.....
دل شکسته؟ شدید. خفن، واقعا هم شکست. عشق؟ نفرین بردروغ شاغلان عشق

  



مادرشبیه نخ تسبیح میماند، به نسبت دانه ها کمترخودنمایی میکند
اما اگر نباشد هیچ دانه ای کنار دیگری نمی ماند. خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود....




ای دلبر ما! مباش بی دل، بر ما
یک دلبر ما، به که دو صد دل، بر ما
نه؛ دل، بر ما؛ نه دلبر اندر بر ما
یا دل، بر ما فرست یا دلبر ما...




دوستی مثل درخت است
ارزشش به قد بلندش نیست بلکه به ریشه هایش است که چقدر عمق دارد. دوست خوبم
۲۹بهمن روز سپندارمذگان، روز عشق و دوستی ایران باستان مبارک




"تنها "که باشی؛ نه دلت دستمالی میشود
ونه خیالت انحصاری... قلبم برای تو میتپدm




با همه ی دنیا قهرم...... اما اگر تو صدایم کنی بر میگردم..
سادگی کودکانه ام را میبینی؟؟؟؟؟




محبوب من! از تو می خواهم نه مثل مختار بعد از واقعه
 نه مثل حر در میان واقعه، که مثل عباس در تمام واقعه
یار و یاور و شهید راه کسی باشم که به انتظارش ایستاده ام




چه قدر باید بگذرد? تامن در رویا و بیداری در مرور خاطراتم
وقتی از کنار تو رد میشوم تنم نلرزد و بغضم نگیرد :- (




و قاف، حرف آخر عشق است،
آنجا که نام کوچک من آغاز می شود




هرکجا لرزیدی از سفر ترسیدی
فقط آهسته بگو:
من"خدا"را دارم.....


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد