جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های فلسفی jadidtarin smshaye falsafi



کاش ما انسان ها فقط یک آرزویه هدفمند داشتیم نه هزاران آرزویه بی هدف....


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



زاهدم برد به مسجد که مرا توبه دهد
توبه کردم که نفهمیده به جایی نروم


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



اگه کثافت را با خودکار معطر هم بنویسی چیزی از معنایش کم نمیشه
درست مثل ادم های گندی که لباس خوب و تمیز و موقعیت خوب و عالی دارند

  

جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



مراقب باش
بعضی حرف ها فقط قابل بخشش هستند
نه فراموش شدن!


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت اگر حق را نمی توان استقرار بخشید
 می توان اثبات کرد طرح کرد و به زمان شناساند و زنده نگه داشت


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



با هر کسی هم صحبت نمیشم!!!
تو بزار پای غرورم... ولی من میزارم پای شعورم!


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



دیگران هرچه میخواهند باشند..
 من برای خودم کافی هست


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



راستگویى تو را نجات مى دهد گرچه از آن بیمناک باشى
 و دروغ تو را هلاک مى سازد گرچه از آن احساس ایمنى کنى


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



"ﻋﻘﯿﺪﻩ" ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ "ﻋُﻘﺪﺷﻭﻥ"..... ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



با خودمون میگیم :"عادت می‌کنیم"...
و با صراحت زیادی، این جمله رو تکرار می‌کنیم!
چیزی که هیچ‌کس نمی‌پرسه، اینه که:
"به چه قیمتی عادت می‌کنیم؟! "


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



خداوندا...
اراده ام را به زمان کودکی بازگردان
همان زمان که برای یکبار ایستادن هزار بار می افتادم اما ناامید نمی شدم...


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi



گاهی بعضی جملات انقدر عمیق اند که پس از شنیدنشان,
 سکوت غوغا می کنند!


جدیدترین اس ام اس های فلسفی
jadidtarin smshaye falsafi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد