جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد و اس ام اس تولدت مبارک



من امشب را تا صبح بیدار بوده ام.... اما تو راحت بخواب....
 اصلا مگر برایت مهم است... آرام بخواب من هیچ وقت فراموش نمیکنم تولدت راا...





سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که
 در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم.
تولدت مبارک عشقم




شرمنده ایم ز دوست، که دل نیست قابلش
باید برای هدیه، سری دست و پا کنیم! 

  



امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است
امروز من چند ساله ام؟ چیزی به یاد نمی آورم
جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم...
پس به رسم عادت تولدم مبارک




کاش میشدساعت وکنترل و شارژرهم سیم کارت میخوردن که هروقت گم میشدن
 زنگ میزدیم که دنبال صداشون بگردیم... بخداخسته شدم بس کنترلوساعتم وشارژرم گم شد




روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی که آرام بخش روح و روان کسی میشوی ک
زندگی فقط درکنار تو برایش قشنگ میشود... بهانه ی آرامشم همسر عزیزم تولدت مبارک. دوست دارم....




روز تولد تو میلاد عشق پاکه
برای شکر این روز پیشانیم به خاکه
تولدت مبارک عشقم کاش پیشت بودم




از ما اسفندیا بهتر تا حالا کسی دیدید؟؟؟ عمرا اگه دیده باشید!!!
تولدمونم مبارک :-D




تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر...
تولدت "آذین زندگی ام باد"




زیبا ترین چشم انداز تندیس نگاه توست
 و قشنگترین لحظه, لحظه. روییدن توست
سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم...




زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست
 چرا که آدم ها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند.
تقدیم به خودم که هیشکی جز همراه اول تولدمو یادش نبود




همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
 چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان. 
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد