جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

فلسفی عاشقانه فلسفی اس ام اس



درد چیز بدی نیست، ما کشیدیم...
معتادمان شد




وقتی باختم "مسیر" را یافتم، در بزرگراه زندگی همواره "راهت " "راحت" نخواهد بود
 هر "چاله ای" "چاره ای" به من آموخت
 دوباره فرصت ها "دو بار" نمی شوند برای جلوگیری از "پس رفت" پس، باید "رفت"




برای من بزرگترین معجزه همین است که من وجود دارم

  



مهم نیست زندگیتان خوب است یا بد...
هر روز، را با قلبی شکرگزار بیدار شوید
و خدا را به خاطر اینکه نفس میکشید سپاس گویید




یه لحظه گوش کن مامان, من نمیخواستم اینجور بشه از دستم افتاد معذرت میخوام
عزیزم اشکال نداره اشکاتو پاک کن
 فقط مراقب باش دل کسی رو نشکنی چون دیگه با هیچ چیز خوب نمیشه!




قمریِ بیقرار.....
هزار باره میشمارد جوجه هایش را.....
و یکی کم می آورد...
گربه اما ب خواب رفته است با پررِ کوچکی بر سبیلِ سرخش...




ببوسم خاک پای مادران را....




لعنت به این حافظه... این حافظه ی کذایی
که یاد گرفته وقتی که بی حوصله ای و خوب نیستی، فعال تر شود..
یاد گرفته با یادآوری بی‌ اهمیت‌ ترین جزئیات، غافلگیرت کند...




زندگی، آنچه را که بخواهید به شما می دهد؛ به این شرط که خواسته هایتان مشخص و روشن باشد
 آنچه را که می خواهید پیوسته بجویید و مطمئن باشید که به آن می رسید. (ژان ژاک روسو)




دلبسته به سکه‌های قلک بودیم
دنبال بهانه‌های کوچک بودیم
رؤیای بزرگ‌تر شدن خوب نبود
ای‌کاش تمام عمر کودک بودیم...




گاهی اوقات بهتر است دست از جستجوی خوشبختی و فقط,
خیلی ساده,
شاد باشیم...




بیل بیاورید؛ می خواهم دل بکنم...




سعی کن اول نقشرو خوب نگاه کنی
کارت سوخت زندگی اونقدر بنزین نداره بخوای بزنی جاده خاکی


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد