جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سخنانه حکیمانه hakimane

hakimane



خدا...... خبر داری؟
شوخی شوخی داریم پیر میشیم
قرار نیست ما رو به آرزو هامون برسونی؟
جدی دارم میگمآاین قرارمون نبوداصلا بنده ی آرزو به دل به چه دردت میخوره!؟؟


hakimane



بابا اب داد
جمله ی تلخی ست برای کودکی ک روی پدرش راندید چه برسد ب لیوانه ابش را...


hakimane



وقتی زندگی برایت سخت شد این حقیقت را به یاد بیاور که
دریای آرام ناخدای قهرمان نمی سازد

  

hakimane



آینده درانتظار توست...
 حالت را خراب نکن...


hakimane



بچه ها خیلی ازشبکه های اجتماعی صفحه ای درست کردن برای ۵ سرباز ربوده شده ایرانی
ماهم ایرانی هستیم پس ما هم برای آزاد شدن اون ها دعا می کنیم
امیدوارم که هموطنامون آزاد بشن پس شما هم امید وارباشید با ذکر یک صلوات


hakimane



به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست
به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن
به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن
به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه!


hakimane



وقتی باختم "مسیر" را یافتم، در بزرگراه زندگی همواره "راهت " "راحت" نخواهد بود
 هر "چاله ای" "چاره ای" به من آموخت
 دوباره فرصت ها "دو بار" نمی شوند برای جلوگیری از "پس رفت" پس، باید "رفت"


hakimane



زیبایی در چشم کسی است که میبیند...


hakimane



بعضیا هستن میخوان باعث تنوع شن
 ولی زیاد وارد نیستن باعث تهوع میشن...
خخخخخ


hakimane



انسان است دیگر...
گاهی در روزهای خوشی و بی دغدغه اش استغفار و توبه روزهای سختی را فراموش میکند


hakimane



خدایا نمیگم دستامو بگیر چون میدونم گرفتی، میگم رهاش نکن..
امین یا رب العالمین..


hakimane



برای کسی که رفتنی است، راه باز کنیدایستادن و منتظر ماندن ابلهانه ترین کار دل است...


hakimane



در دنیا چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او نیست


hakimane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد