جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حقیقت تلخ حقیقت تلخ



بعضیام جوری برالایک گرفتن تلاش می کنند
 که اگر برای صلح جهانی تلاش میکردن تا حالاجایزه نوبل گرفته بودن




خدایا دیدی؟؟!!! 
کلی باران فرستادی تا این لکه ها را از دلم بشویی... 
......
 من که گفته بودم لکه نیست، 
زخم است




اون منم آدمی ک همیشه شاد بود اون منم ک کناره تو باختم (درساmj)   

  



دلم را برایش سوزاندم. گرمش ک شد با خاکسترش نوشت :خداحافظ




چمدانت را که می بستی مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد




تو رفتی تا من بمانم، شما رفتید تا ما بمانیم، شما رفتید و ما ماندیم
شما آسمانی شدید و ما زمینی ماندیم...
شما رو سفید شدید و ما رو سیاه ماندیم




تلخ میگذرد این روزها که قرار است از او یک انساس معمولی بسازم...




میدونی قشنگ ترین حس دنیاچیه؟؟؟
اینکه بفهمی همون بلایی که سرت آورده...
رو سرش آوردن..!




افسوس که جوان نمیداند و پیر نمی تواند..




بین حقیقت و دریافت من
فرسنگها فاصله و
بین بیان من و دریافت دیگران
فرسنگها فرسنگ فاصله




اشکها کلماتى هستند که به زبان اوردن انها بسیار سخت است!!
گریه هر کس به این معنا نیست که او ضعیف است!
به این معناست که او یک قلب دارد.




مرا از نبودنش میترساند کسیکه عاشقانه دوسش داشتم
چون میدونست منتش رو میکشم اما نمیدانست با قهر کردن های بی جایش
 مرا به نبودنش عادت میدهد حالا دیگر اوست که باید منت مرا بکشد چون دیگر بود و نبودش برایم فرقی نمیکند




تو هم میدانی با دل پر درد و بغض لبخند زنان میان جمع نشستن چقدر سخت است...




یه سال گذشت. باز هم دغدغه ی یک یا مقلب القلوب تنهایی..
میدونم خیلیاتون تواین ۳۶۵ روز چشم انتظار بودین. خیلیاتون غم جدایی رو تحمل کردین.
 دعا میکنم تو۳۶۵ روز بعدی همتون به خواستتون برسین.
 (تقدیم به همه ی چشم انتظاران) عید تنهایی پیشاپیش مبارک


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد