جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا پیامک جدید



هیچ وقت نفهمیدم چرا درست همان کسی که
 فکر میکنی با همه فرق دارد یک روز مثل همه تنهایت میگذارد




به جهنم که نیستی... مگر مغول ها یک قرن تمام حمله نکردند.....؟؟
مگر نگذشت...؟ نبودن تو هم میگذرد....!!!




دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد...
یک بار قسمت کردم چندین برابر شد!

  



جاذبه سیب آدم رابه زمین زد وجاذبه ی زمین سیب را!
فرقی نمیکند سیب یاآدم! سقوط سرنوشت دل دادن به هرجاذبه غیرازخداست....



دلم تنگ شده واسه ی اینکه دوباره بعداز ظهرا برم تو کوچه و
 دزدوپلیس و هفت سنگ بازی کنم توی گرگم به هوا نخودی باشم
خسته شدم اینقدر که در بازی روزگار زمین خوردم




دشمنی که صادقانه کینه ورزی کند راترجیح میدهم به دوستی که مخفیانه تحقیرم کند




با کناری ات کنار نمی آیم، کنار می روم..!




به تاوان شکستن دلم دل های زیادی را می شکنم گناهش پای دلی که دلم را شکست.




خدایا دیدی؟؟؟
این همه باران فرستادی تا این لکه ها را از دلم بشویی!!!
من که گفته بودم لکه نیست زخم است!!!!




عشق من....
ما ب هم نمیرسیم...
اما!
"بهترین" غریبه ات میمانم ک توراهمیشه دوست خواهد داشت...!




چقدر از ادمای که یه کلمه یا جمله یاد میگیرن هی تکرار میکنن خیال می کنی جمله خودش ساخته!!!!
مثل :عشقم عسقم! آیا عایا ووووووو




یادته مامان برای اینکه یه لقمه بیشترغذابخورم راننده قطار شدی خلبان شدی ملوان شدی...
 میگفتی باید بخوری بزرگ بشی خانوم طلا بشی
ومن یاد گرفتم که همه چیز رو قورت بدم حتی بغض های توی گلومو... به یاد همه مامانا




خیلی سخته عشقتو از خودت زده کنی فقط به خاطر اینکه بهت وابسته نشه
آخه میدونین، سخته بدونی چند روز دیگه میمیری...!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد