جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ haghighat talkh



او رفت... و من موندم و بغض و ی دنیا سوال...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



از میان تمام آرزو های بچگیم، فقط بزرگ شدم...
کی میتونه درکم کنه...!!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



بزن به سلامتیه جملک.. که اگه نبود هممون غمباد میزدیم ازحرفای نگفتمون...

  

حقیقت تلخ
haghighat talkh



خدایا مدتیه خودمو دوست ندارم اما دلم برا خودم تنگ شده میخوام با
خودم اشتی کنم نمیخوای پادرمیونی کنی؟; -)


حقیقت تلخ
haghighat talkh



همه اتفاق های خوب افتادند و دست و پایشان شکست
این روزها اتفاق های خوب از ترس اتفاق های بد از افتادن میترسند


حقیقت تلخ
haghighat talkh



دلم برای آن ماهی قرمز کوچک سوخت وقتی مشتری گفت ماهی قرمزش مهم نیست
 بچم زود میکشش، تنگش ناز باشه....


حقیقت تلخ
haghighat talkh



من باتو فهمیدم توزندگی یه چیزایی رونباید بگی
وقتی زیادگفتم/دوست دارم/
تبدیل شدم به روزمرگی....


حقیقت تلخ
haghighat talkh



ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺁﺩﻣﻬﺎ......
ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎ........ﺗ
ﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﻧد


حقیقت تلخ
haghighat talkh



اینو یادت باشه که حال من خوبه با تو. یادت باشه همه زندگیم بود نگاتو
 یادت باشه رفتی و بستی رو من چشاتو.
یادت باشه...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



مثل سیگار مانده ام میان دو انگشتت!!
نه مرا میکشی نه خاموش میکنی...
فراموش کرده ای دارم میسوزم...!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش!
اشک هایت را با دست های خودت پاک کن! اینجا همه رهگذرند........


حقیقت تلخ
haghighat talkh



آقا واقعاً من موندم! جمعیت دخترا اینقد زیاده..
 پس چرا شماره شانسى میگیرى همش پسر جواب میده؟!!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



خدایا دلم پرواز از زمین را میخواهد... کدام سویش را نمیدانم ام
ا همین که از زمین و آدم هایش دور شوم برایم کافیست...!!!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



خیلی سخته بافکرش بخابی ارزوت این باشه که۱شب باهاش بخابی


حقیقت تلخ
haghighat talkh
نظرات 1 + ارسال نظر
maria سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

merc

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد