جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه sms asheghane



عشق لالایی بارون تو شباست، نم نم بارون پشت شیشه هاست
 لحظه شبنم و برگ گل یاس، لحظه رهایی پرنده هاست، لحظه عزیز با تو بودنه، آخرین پناه موندن منه




همه خوشگلا و خوش تیپا پرسپولیسین فک نکنین از خودم میگمااا
دیذم که میگم
پرسپولیسیا پرچم همیشه بالاس...




عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است
که هرگز به او نمیرسی...

  



خسته ام خدا
خواهش میکنم درکم کن...
امشب بیدارم نکن
بزار بیام پیش تو کنار تو میخوام بیام در آغوش تو
خدا خواهش میکنم امشب بیدارم نکن...




ترا در همه شب های تنهایی
توی همه شیشه ها دیده ام.
مادر مرا می ترساند :از لولو پشت پنجره
و من توی شیشه ها تورا میدیدم
سهراب




خداوندا
من چیزی نمی بینم
آینده پنهان است
ولی آسوده ام
چون تو را می بینم
و
تو همه چیز را




خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل
سری یک جهان گل دیده ام
اما تو چیز دیگری




مرد باس سایه سر باشه ♥♥♥
نباس عاقا بالا سر باشه ♥♥♥




چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم...!!




عەشق بەهێزترین سووپایە،
چونکە لە یەک ساتدا، دڵ و ئەقڵ و گیان داگیر دەکات
ترجمه:
عشق قویترین سپاه و ارتش است
زیرا در عرض چند دقیقه دل و وجود را تصاحب میکند!!




صدایت نیست....
تصویرت هم همینطور....
اما مهرت آنتن میدهد، تاااااا آسمان....




بگو قلبت به جزمن دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
توراس میگی زیادی بودم انگار....
دروغ گفتی تورومیبخشم این بار
حالا گریه کن ازدوری دستام
من این دنیای بی عشقونمیخوام
چقدگفتم نرویکدونه ی من!
میمیره این دل دیوونه ی من


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد