جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی جدید sms falsafi jadid



دل نبند...
دل را اگر ببندی وحشی میشود...




زن ظریفه نه ضعیفه
ضعیف اون مردیه که یک ساعت نمیتونه چشم ودلش رو نگه داره!




من اگر پیامبر بودم، رسالتم شادمانی بود... بشارتم آزادی ومعجزه ام، خنداندن کودکان.
نه ازجهنمی می ترساندم نه به بهشتی وعده میدادم.
تنها می آموختم اندیشیدن را و انسان بودن را.

  



وقتی خیال می‌کنی که دنیا به تو پشت کرده، یه خرده فکر کن،
شاید این تو هستی که پشت به دنیا کرده‌ای




برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت




آن روز ها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختن
این روز ها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند
آن روزها مال باخته می شدی
و این روز ها دلباخته...




یک ابله تحصیل کرده از یک ابله بی سواد، ابله تر است...




آنچه از روزگار بدست می آید با""خنده""نمی ماند و آنچه از دست برود با""گریه""جبران نمی شود
 فردا خورشید دوباره طلوع خواهد کرد..... حتی اگر ما دیگر نباشیم!!!!!!




صد سال ره مسجد و میخانه بگیری، عمرت به هدر رفته اگر دست نگیری.
بشنو از پیر خرابات تو این پند، هر دست که دادی به همان دست بگیری.




هر قدر هم که محکم باشی
یک نقطه
یک لبخند
یک نگاه
یک عطر آشنا
یک صدا
یک یاد
از درون داغونت می کند
هر قدر هم که محکم باشی...!




قدر زمان حال را بدانید که گذشته [هرگز] برنمی گردد و آینده شاید نیاید...




اگر نمیتوانید قلمی برای نوشتن خوشبختی کسی باشید...
دست کم بکوشید پاک کنی خوب برای زدودن دلتنگیهایش باشید




گاهی گمان نمی کنی و می شود...
گاهی نمی شود که نمی شود...
گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست...
گاهی تمام شهر گدای تو می شود


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد