جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی عاشقانه sms falsafi asheghane



خوشبختی ما در سه جمله است:
تجربه از دیروز-استفاده از امروز و امید ب فردا...
ولی ما با سه جمله دیگر زندگیمان را تباه می کنیم:
حسرت دیروز-اتلاف امروز-ترس از فردا...


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



برای کشتی ای که معلوم نیست به کدام بندر می رود، باد موافق معنا ندارد!


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



دعایم کن مادر
دعایم کن!
چشمان ِ تو، گل ِ آفتابگردانند
به هر کجا که نگاه کنی، خدا آنجاست

  

اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



قلب پاک از تمام معابد جهان مقدس تر است!
برای داشتنش خرسند باش...


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



پسر خاله :آرزو کردم
آقای مجری :چه آرزویی کردی
پسر خاله :به خودم مربوط نیست
آقای مجری :متلک میندازی؟!!
پسر خاله :نه خیر یعنی برا دیگران آرزو کردم (یواشکی در گوش آقای مجری آرزوشو میگه)
"آرزو کردم سر سفره ی همه نون باشه"


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



عصبانیت، انتقام اشتباهات دیگران را از خود گرفتن است!


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



اسبها درشکه را کشیدند ولی انعام را درشکه چی گرفته است
 به چشمان اسب چشم بند وبه دهانش پوزه بند
 تا نبیند و حرف نزند چه آشناست قصه درشکچی واسبهایش!


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



ببین چه آرومم... آروم تر از نبض یه مرده.. //


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



معرفت را از خدایی آموختم که بخاطر گناه زیاد خجالت میکشیدم حتی اسمشو صدا بزنم...
ولی اون به رسم خدایی دستمو گرفت و خاک از تنم پاک کرد و گفت :
به راحت ادامه بده و از من غافل نشو!...


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



مُهِمْ نیست چَنْد سآلِتهِْ...
وَقْتی یآد گِرِفْتی...
جَوابِ دوستْ دآشْتَنْ رو...
با جُفْتَکْ اَنْدآخْتَنْ نَدی...
بِهِتْ میگَنْ آدَمْ...


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



مهربانی را از پسری آموختم که خورشید نقاشی اش را سیاه کشید تا پدرش در زیر آفتاب نسوزد.


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane



در این دنیا نفهمیدم چه فهمیدم همین اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم


اس ام اس فلسفی عاشقانه
sms falsafi asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد