جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روانشناسی عاشقانه اس ام اس روانشناسی



یه بیماری جدیداومده این روزا, بنام خودمعشوق پنداری!!!
یعنی تا۲دقیقه بایکی گرم میگیری فک میکنه عاشقش شدی!! گفتم که درجریان باشید.
اصن معشوق وزی!




برای رسیدن به دلها، باید از پل محبت عبور کرد...




درجهان غصه کوتاهی دیوار مخور
حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور
گردش چرخ نگردد به مراد دل کس
غم بی مهری آن مردم بی عار مخور

  



بنظرت سال۹۳ چه اتفاقی برامون می افته؟؟!؟
از۱تا۱۰ یه عدد بگو
۱. پر از شادی
۲. مسافرت زیاد
۳. ازدواج
۴. موقعیت کاری
۵. با عشقمم
۶. پر از سورپرایز
۷. بچه دار
۸. تغییر نمیکنی
۹. تنهایی




میدونی چیه؟
دمای جملک خیلی پاینه آخه یکی نیست بگه
 آقاو خانم عزیز شما چقد آخه خنکی (سانچه) هرچیزه بی معنی رو میاین اینجا میگین!!!!!!!!!!!




این آینده کدام بود که بهترین روز های عمر را حرام دیدارش کردم؟




عشق اون نیست که تو اوج رابطه وفادار بمونی...
عشق اونه که تو اوج اختلاف خیانت نکنی...




برای داشتن زندگی ایده آل....
زنی داشته باش که کد بانو باشه....
زنی داشته باش که شاد باشه....
زنی داشته باش که مورد اعتماد باشه....
زنی داشته باش که از بودنش لذت ببری....
در ضمن خیلی مهمه که این چهار زن ازوجود هم بی خبر باشن




مادرایی که دارید اینو میخونید خواهش میکنم تو کوچه خیابون
این دختر پسرایه کوچولوتونو نزنید سر یه اشتباه کوچیک! نکید جلو مردم این کارو گناهه بخدا




خدایا هرچند که به هر درى میزنم بسته است, اما همچنان به لطف ورحمت تو امید دارم
چرا که اگر مصلحتم در نیافتن کلیدش بود تو آن را در نمیساختى! دیوار بود!
 پس حال که أن را در ساختى لابد یافتن کلیدش را در وجودم دیده اى




انسانی درون دریا در حال غرق شدن است
و آن هایی که در ساحل ایستاده اند
فقط تماشا می کنند
زیرا آنکه غرق می شود هیچ نسبتی با آنان ندارد
و همین،
برای غرق شدن اش کافیست


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد