جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز و لطیفه tanz va latife



سلام دوست عزیز
اگه تو سال ٩٢ اذیتی، آزاری چیزی دیدین
خواستم بگم این وضعیت ادامه داره!
تازه شاید بدتر هم بشه




امروز یه کتاب دیدم، به اسم ((ویژگی مغز دختران)) گرفتم اومدم خونه بخونمش
بازش که کردم دیدم فقط جلد داره آخرش نویسنده نوشته بود :
گشتم نبود نگرد نیست پسرااااااا یکی پرچمو بگیره میخوام زمینو گاز بگیرم... خخخخخخخ




تو کره سرعت اینترنت ایران رو
به عنوان داستان ترسناک واسه هم تعریف میکنن! خخخ

  



اگه هر شب داری یواشکی گریه میکنی
اگه یه اس ام اس بی پاسخ به مخاطب خاصت میدی
من قرص های ضد دیوانگی را به شما پیشنهاد می کنم




رفتم توالت دانشگاه تا نشستم دیدم رو درش نوشته :سمت راستو نگاه کن!
برگشتم سمت راست دیدم نوشته :سمت چپ نگاه کن!
 برگشتم به چپ دیدم نوشته :پشت سرتو نگاه کن!
پشت سرمو نگاه کردم دیدم نوشته :کارتو بکن انقدر اینور اونورم نگاه نکن!




یادم می یاد اون روزهایی رو که کوتاهی کردم در حقت و نمی تونستم sms بزنم بهت.....
خدا اندی رو مرگ نده از وقتی که خونده بود خوشگلا باید برقص ان وقت نمی کردم جان تو بشینم زمین....
من...... :- (
احترام به حرف بزرگ تر :-)
اونم اندی......:-)




من در ازدواج شانسی نداشته ام، اولی مرا ول کرد و رفت، و دومی این کار را نکرد.




هرچی اخلاق بد داشتید بریزید دور
سال داره نو میشه
رفتار های بد جدید به شخصیتتون اضافه کنید :|




میگم ی وقت زشت نباشه دوست پسرم ابروهاشو برمیداره اونوقت من هنوز ابروهامو برنداشتم




دقت کردین تو تلوزیون طرز لباس پوشیدن کارگرهای ساختمانی خارجی ها
 با لباس مدیر عامل های کارخونه های ماشین سازی ما یکیه!! خخخخخ



این پرسپولیسی ها که با یک دست ۵و با دست دیگه۱ نشون میدن اینا یاد اور
 باخت ۵-۱ به الغرافه هستن ادم غصش میگیره ی بار رفتن اسیا اونم این طوری شد


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد