جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه 93 asheghane 93



بازم قطره های بارون، ناله های آروم
چشایی که خیسه، از خاطرات با اون
منم خسته و روانی و داغون
من تنهام، تو که قهری باهام
نمونده تو سینه ت عشقی برام
حالا من اسیر فاصله هام
به هم زدی عشقتو با من
تصمیمتو گرفتی نامرد
حالا من هنوز چشم به رام




زندگی همین است!
هر خاطره غروبی دارد!
هر غروبی خاطره ای!
و ما جایی بین امید و انتظار... چشم میکشیم تا روزگار مان بگذرد!
 گاهی هم فرق نمیکند چگونه؟
فقط بگذرد...!!!




"من بهار میشوم! تو تنم را پر از شکوفه کن! "
به امید اینکه تو سال جدید همه عاشقا به هم برسن:)
آمین:)

  



هی با توام
تو که راحت گذشتی از دلم
بهش بگو باهات درست حرف بزنه
من خیلی وقته اب گذشته از سرم
یهو یه کاری دست خودمو خودش میدم




اولین،
عید با تو بودن را،
با بوی بهاری گیسوانت به آغاز میبرم...
و تو، اولین عیدت را،
با مشت نهادن در پنجه های من،
به آغاز ببر...




پاهایم را که در آب میزنم، ماهی ها جمع میشوند
شاید اینها هم فهمیده اند که یک عمر طعمه ی روزگار بوده ام!




میزنم ساز غم، امشب
شاید رفت غم هایم، امشب
نیستم دنبال می وشراب، امشب
ناخاسته شاد میشوم امشب
آن رقصد با دیگری، امشب
از شادیه او شوم شاد، امشب
چه زیباست شب امشب
شکفته گل رزم، امشب
چه دیوانه شدم، امشب
تورا سپردم بخدا، امشب




عشق یعنی شب نشینی با خدا
گفتگو با ناله اما بیصدا
عشق پرتاب گلی از سوی دوست
هر کجا باشد دلم همراه اوست




آب از آب تکون نخورد، وقتی بودی میگریستم، حالا هم همچنین.....




حتما این کار را میکنم.
چه کاری را؟!!!
دعایت ای دوست...




میدونید یه حرفی یه بغضی گلوما گرفته که نمیدونم چیه...
 امروز پنج شنبه است و همه واسه عید آماده شدن ولی چون پدرم وضع مالیش خوب نیست
ما نمیتونیم مثل بقیه عید داشته باشیم یه خواهشی دارم ازتون دعا کنید
 همه کسانی که فقیرن بتونن امسال عید بگیرن...




هیچی دردناکتر از دیدن اشکو ناراحتیه پدر و مادر نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد