جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ haghighat talkh



عید را از نگاه کودکی دیدم که دلش نمیخواست کسی کفش نو بخرد...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



بعضی روزا هست که خیلی بیشتر از یک روز پیر میشیم...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



هى پسر... شاید بى تو بودن واسم سخت باشه
اما نمیزارم تصورت از من فقط رو تخت باشه
به سلامتی تموم دخترهای پاک ومعصوم.........
وهمینطوربسلامتی همه ی پسرای بامرام

  

حقیقت تلخ
haghighat talkh



آقا چشتون روز بد نبینه
فامیل داریم سالی یه بار میان اما وختی میان (اونم سرزده) تماااااااااام نوه، نتیجه، نبیره
 ندیده، دامادا، عروسا، دخترا، پسرا
همرو میارن... از الان استرس گرفته منو


حقیقت تلخ
haghighat talkh



هنوز میاد بوی بارون وقتی با اون رفتی*با من سردیو *با اون گرمی *بامن سختیو با اون نرمی*
با من روی زمین با اون روی عرشی...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



خسته شدم از بس به ساز دیگران رقصیدم.....
این بار میخواهم به ساز خودم برقصم.....


حقیقت تلخ
haghighat talkh



دختره تو گوگل سرچ میکنه من یه شوهر خوب میخوام...
روز بعد خود گوگل با کت وشلوار دامادی ویه دسته گل میاد خواستگاری دختره...
خواستگار خوبم کجا بود؟
والاااااا...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



نیازی به انتقام نیست! فقط منتظر بمان.. آنها که آزارت می دهند..
 سرانجام به خود آسیب می زنند.. و اگر بخت مدد کند..
خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی...!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



ﻧﺨﻮﺍﻥ ﻋﺎﻗﺪ! ﻧﺨﻮﺍﻥ!!
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﺻﯿﻐﻪ ﯼ ﻋﻘﺪ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺩﻝ ﺷﯿﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ
ﻣﺤﺮﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ...
ﻣﺤﺮﻣﯿﺖ ﺩﻝ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
ﻧﻪ ﺩﻟﯿﻞ


حقیقت تلخ
haghighat talkh



فریاد نمیزنم چرا ک مرده ام


حقیقت تلخ
haghighat talkh



خدایا...! من به هرتحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم، نامم را گذاشتندباجنبه!!
بی آن که بدانند، خندیدم تاصدای شکستن قلبم را نشنوند...!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



مرا بست به تخت خیالم و ترک داد...
خودش را از من...!


حقیقت تلخ
haghighat talkh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد