جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

haghighat talkh حقیقت تلخ



خوش به حال اونایی که سال تحویل مادرشون کنارشون بود
 من که سالهاست از این نعمت بی بهره ام
بچه ها برای دلم دعا کنید که خیلی خستس


haghighat talkh
حقیقت تلخ


پسر است دیگر گاهی دوست دارد گوشت تلخی را با جذابیت غرور مردانه اشتباه بگیرد
نگن برادر من گوشت تلخی نکن اینجوری جذاب نمیشی


haghighat talkh
حقیقت تلخ


تنهایی هم مد شده
همه بهم خیانت می کنن بعد داد می زنن تنهاییم

  

haghighat talkh
حقیقت تلخ


واسم دعا کنید
یه بیماری خیلی نادر دارم
هر کیو می بینم فک می کنم آدمه


haghighat talkh
حقیقت تلخ


زندگی بر وفق مرادم نیست...


haghighat talkh
حقیقت تلخ


این روزها خوابم نمی آید...
فقط می خوابم که بیدار نباشم! ‏


haghighat talkh
حقیقت تلخ


یکی از بدترین دردهای دنیا اینه که شب عید اسهال باشی..
 ینی تخمه و پسته و فندق و آجیل نتونی بخوری!!
اگه لایک نکردی شک نکن سال ٩٣ سالی سراسر از اسهال از برای تو خواهد بود
 حالا از ما گفتن بود


haghighat talkh
حقیقت تلخ


خدایا...
نوری بیفکن یا توری...!
ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس می ترسد...


haghighat talkh
حقیقت تلخ


حال مرا مپرس، چیزی مهم که نیست...
این دلشکستگی، اقرار بیکسیست
درگیر من مشو، همدم نمیشوم
حوا مرا ببخش... آدم نمیشوم...


haghighat talkh
حقیقت تلخ


آیا میدانستی در هر ۲۴ دقیقه در ایران
 یک نفر به سبب تصادف رانندگى جان مى بازد.


haghighat talkh
حقیقت تلخ


مردوباید در هر شرایط بوسید. حتی وقتی عصبیه وقتی داد میزنه وقتی بهت اهمیت نمی ده
حتی وقتی شبا دیر بیاد خونه وقتی به دوست دارمات جواب نمیده وقتی سرش تو گوشیشه
 هو با لبختد به اسمسای یه دختره دیگه جواب میده اره درسته باید بوسیدو گذاشتش کنار!


haghighat talkh
حقیقت تلخ


به دوره ای از زندگی رسیدم که تنها کسایی که بهم احترام
میذارن درهای اتوماتیک هستن :|


haghighat talkh
حقیقت تلخ

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد