جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جملات زیبا



نگران اشکهایم نباش, ازلبخندم بترس ک معنایش اشک های فردای توست




هیچ پشیمونیی بدتر از بعد مو کوتاه کردن نیست >__<




حتى کفش هم اگرتنگ باشد زخم مىکند
 واى به وقتى که دل تنگ باشد.....

  



ﻫَﺮﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﺎﺵ، ﺍﯾﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﻣُﺸﺘَﺮﮎ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﺳﺖ، ﺗﻮ
ﻧﯿﺰ، ﺭﻭﺯﯼ, ﺳﺎﻋﺘﯽ, ﻟَﺤﻈﻪ ﺍﯼ، ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ...
ﻫﯿﭽﮑَﺲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧَﺪﺍﺭﺩ!...




دلت که تنگ یک نفرباشد, خداهم که بیاید تاخوش بگذرد ولحظه ای فراموش کنی, فایده ندارد...
تو دلت تنگ است...
دلت تنگ همان یک نفراست...




بعضیابه مرور زمان عوض میشن. بعضیاهم عوضی




به بعضیام باس گفت؛ عزیزم یه دهن واسم خفه شو...




به سلامتی پسری که برای حفظ ناموس مردم! دو سال روی تخت بیمارستان بود و آخرش هم شهید شد..
به سلامتی علی آقا خلیلی..




قلبم لج کرده است... میگوید یا با او یا من می ایستم تو تنها برو!!




نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت.
مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت
و به خدا گفت:
گاهی یادم میرود که هستی
کاش بیشتر نسیم می وزید...




وقتی خوشی دیگران را میبینم بیشتر به بدبختی های خودم پی میبرمم. خدایا!!!!
 یا چشمانم را بگیر یا از بدبختی هایم کم کن...




روزی در تقویم خواهند نوشت:
تعطیل - ظهور حضرت مهدی (عج)...


نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

خیلی بیخود بود وقتما گرفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد