جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حقیقت تلخ



لالا لالا بخواب دنیا خسیسه
 واسه کمتر کسی خوب مینویسه
یکی لبهاش همیشه پر ز خنده
 یکی چشماش تو خوابم خیسه خیسه



امان از خنده ای که وسطش بغض کنی..:(



اینترنت ایران است دیگر...!
گاهی دلش میخواهد در حساس ترین زمان چت قطع شود!

  


چقد سخته کسی رو که خیلی دوسش داشته باشی همه ی دنیات باشه
 همه ی رویاهات باشه بگن واسه همیشه پر کشید و رفت دیگه هیچ وقت نمیبینیش
خدا رحمتش کنه یعنی اون لحظه آدم تنها ارزوش مرگه مثله الان من.................



چه دنیایی است!
بجای اینکه خالق خلق را بپرستیم، خلق خالق را میپرستیم



کافه... مشروب... شعر... سیگار... بغض... ضجه... شب گریه... دعا... خدا...
لعنتی بگوباچی فراموش میشی؟؟؟



تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن



بعضی وقتا
اینقدر دلت از یه حرف میشکنه
که...
حتی نای اعتراضم نداری
فقط نگاه میکنی و
بی صدا...
میشکنی....



از دنیای واقعی و نامردیاش پناه اوردیم به دنیای مجازی
 غافل از اینکه آسمون همون آسمونه.....!



کلافه شدن یعنى...
دلتنگ کسى باشى که نیست وحوصله کسى رانداشته باشى که هست



من داغونم...!!!
خدایا پس خدمات پس از خلقتت کجاست...؟!



زخم ها خوب می شوند!
اما
"خوب شدن"
با
"مثل روز اول شدن"
خیلی فرق داره...


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد