جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های فلسفی sms haye falsafi



گفته بودم میکشمت آخر..
امروز..
دم غروب.... .. وقت اذان....
دلم را با اشک آب دادم...
رو به قبله خواباندمش...
یک... دو... سه...
تمام شد...
دیگر بهانه ات را نمی گیرد...
زندگی جدید مبارک....!!!


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



نبودی ببینی تو نبودت چی کشیدم اواره کوچه خیابونا شدم عین دیوونه هاشدم


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



اگرزن دیگری, مردشمارادزدید, هیچ انتقامی بهترازآن نیست که بگذاریدنگهش دارد
 مردان واقعی دزدیده نمی شوند

  

اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



سهم من از با تو بودن طعمه تلخ غروبه


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



تمام زندگی تو امروز بکن چون ممکنه فردایی وجود نداشته باشه....!


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



پشت وانتی نوشته بود؟ زندگی دنده عقب نداره.
کاش حداقل دنده۵داشت ک بضی وقتازودبزنی جلو...


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



چقدر جالبه، همه چیزتنگش آدم رو آزار میده...
لباس تنگ، کفش تنگ، گلوی تنگ...
و دل تنگ...


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



بغض هایت را برای خودت نگه دار....
گاهی سبک نشوی، سنگینتری!


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



آدم حساب کردن بعضیا خیانت به گاو و گوسفنده...


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



هرگاه خبرمرگم راشنیدی
درپی مزاری باش که بر سنگش نوشته:
ساده بودم،
باختم!


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد هر چقدر اوج بگیری کوچک تر خواهی شد


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi



یکی نیست از روزگار بپرسه این ضربه هایی که از زندگی میخوریم چند امتیازه؟!


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi


میخاهم تمام سیگارهایم رازیر تابلوی سیگارکشیدن ممنوع دود کنم تا باطل کنم
 قانونی را که معنای دلتنگی را نمیفهمد


اس ام اس های فلسفی
sms haye falsafi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد