جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین SMS SANGIN



مرد چیزی داره بنام غرور! برای همین همه فکر میکنن دلش از سنگه... وگرنه..
هزاربار بیشتر از زن به احساسات ونوازش نیاز داره... باور نداری.....؟؟؟؟
 اهنگی غمگین تر از صدای گریه مرد سراغ داری؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



همیشه عاشق اونی باش که لایق عشقه....
نه اونی که تشنه ی عشقه......


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



این روز ها در سرزمینى زندگى میکنیم که دویدن سهم کسانیست که نمیرسند
و رسیدن سهم کسانیست که نمیدوند...

  

اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



جدیدا با دیوار حرف می زنم!
میدونی، از شخصیتش خوشم میاد یه جورایی محکمه! ثابته! آرومه!


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



تو را دوست میدارم
چه فرق مى کند که چرا!؟
یا از چه وقت! یا چطور شد که...
چه فرق میکند؟
وقتى تو باید باور کنى... که نمى کنى
و من باید فراموش کنم... که نمى کنم


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



من باشم و تو...
کنار دریا...
صدای موج ها...
گرمی آغوشت...
زندگى یعنی همین!
آرامش.. امنیت.. عشق!!
حتی اگر بعدش دیگر من زنده نباشم اما همین لحظه برایم کافیست


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



ﮔﻠﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﯾﺮﻭﺯ
ﺑﻪ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻣﻦ ﻫﺪﯾﻪ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺭﺥ ﻧﺎﺯﻧﯿﻦ ﺗﻮ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﮋﻣﺮﺩ


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



غم داشتن بخشى اززندگى است ولى غمخوارنداشتن عذاب زندگى است


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



همیشه مراقب جفتک اونایی که خر کردی باش


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



گاهی فکر میکنم ما آدما کوریم
کور زاده نشدیم
اما با گذشت زمان یاد میگیریم کور باشیم
دختری زندگی میکنه که مثل آب پاکه
اما کسانی قصد دارند اونو به زور کثیف کنن
از دنیای ساده ی خودش جداش کنن و به دنیایی بکشونن که به پاکی معنایی نداره


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



کاش وقتی پیش عشقت نبودی کسی جای تو نبود...


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN



ما دیدیم ازین بدتراش
واسه ما پله ترقیه هر خراش


اس ام اس سنگین
SMS SANGIN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد