جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جدید SMS SANGIN JADID



وقتی یک زن سیگارکشید;
یعنی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی یک مرد اشک ریخت یعنی دیگه کار سیگارکشیدن گذشته


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



جا گذاشته ام"دلم "را....
هرکه یافت, مژدگانی اش تمام زندگانی ام......


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



بعضی وقتها....
دِلم می خواد خودم رو بزنم
به علی چپِ کوچه ها
و بعد٬یهو!
ببینم که از خیابون اصلی سر درآوردم
یه ماشین دربست بگیرم
و برم ته دنیا.......
بشینم لب پرتگاهش وهی پاهامو تکون بدم!

  

اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



لپا پروتز؛
گونه‌ها تخیلی؛
موها رنگ کرده؛
ابروها تاتو؛
بعد هی استاتوس میزنه نیمه گمشدم کجاست و فلان و اینا...
خو لامصب این قیافه‌ای که تو واسه خودت ساختی
اگه گم بشی مامانت به زور پیدات میکنه نیمه گمشدت که جای خود داره!


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



زندگی به من اموخت همیشه منتظر حمله احتمالی کسی باشم که به اومحبت فراوان کرده ام..


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID


کاملا واقعی و بدون سانسور دیشب تصمیم گرفتم فردا صبح زود بیدار بشم تا بخونم...
آقا صبح بیدار شدم تا کتاب گرفتم خواستم بخونم بابام مامانم برادرم خواهرم همه ی کاری ازم میخاستن.... حکمتش چیه خدا میدونه


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم؛
نه از رفتن کسی دلگیر
بی کسی هم عالمی دارد...


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



همین که میدانم
کسی شبیه تو نیست
چقدر دلهره آورتر از نبودن توست


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



شنیدم میگن :وقتی یه دختر به خاطر یه پسر اشک می ریزه
یعنی:
واقعا دوستش داره
اما... وقتی یه پسر به خاطر یه دختر اشک می ریزه
یعنی:
هیچ وقت نمی تونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه....


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



بارون وقتی شیشه ی ماشینتو خیس کنه رمانتیکه نه وقتی جورابتو


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



تا چشم به هم میذاری میبینی عمر تموم شد
بین چهارتا دیوار وجود تو حروم شد
چوب خط این اسیری دیواراتو پوشونده
همین روزا می بینی که فرصتی نمونده...

اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID


نظرات 2 + ارسال نظر
هما یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ب.ظ

خیلی خوب بود

sanaz چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

kheyli ghashang bod asisam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد