جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین عاشقانه SMS SANGIN ASHEGHANE



من وقتی مخاطبم پیشم نیس هی با خودم تخیل می کنم چه جوری حالشو بگیرم
 چه جوری ضایش کنم، چه جوری لهش کنم...
اما وقتی پیشمه میشم اسب آبی!!!
لعنتی قاپمو دزدیده. خدایا این چه وضیه؟؟!!



روزگارم ترسناک است
همچون پیک آخر شراب
نمی دانم مستم میکند یا خراب؟!



خوش به حالت
پیش خودت هستی

  


غریبه ها که هیچ...
بهترین رفیقت هم به اندازه دو سه خط بیشتر حوصله ات را ندارد...



یه سری آدما رو نباید بالا برد
باید بالا آورد...



از این عشق های تو خالی...
نمیبینیم دگر حالی...



ماهی هم به ارزوی دیرینه اش رسید
ارزوی پرواز ولی عجب چنگالی داشت عقاب!!!



اینقدر که من به پو میرسم
که اگه به درسام رسیده بودم الان رتبه اول کنکور سراسری بودم خخخخخخخخخ



دلتنگی درد عجیبی است
آدم را...
آرام آرام... ناآرام میکند



بچه که بودیم همیشه از آسمون بارون میومد
بزرگ که شدیم بارون از چشامون میاد



تو نمیتوانی خوشبخت باشی! چون لانه ات را با نامردی بر خرابه آشیانه دیگری ساخته ای!
پس هرلحظه منتظر ویرانیش باش!!!!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد