جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین جدید SMS SANGIN JADID



شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط
اگر میفهمیدی
شعر هایم به همین راحتی که میخوانی
نوشته نشده اند


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



خدا...
آن حس زیباییست که در تاریکی شبها زمانی ک هراس مرگ میدرزد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید کنارت هستم ای تنها و دل آرام میگیرد...


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



خدایا
بیا میخوام یه چیزی در گوشت بگم!
هیچوقت یکی از بنده هاتو اونقدر آزمایش نکن که
بود و نبودت براش یکی بشه!...

  

اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



در نوبتی دوباره دلت را مرور کن
از غم به هر بهانه ممکن عبور کن
گیرم تمام راه تو مسدود شد، بگرد
یک آسمان تازه و یک جاده جور کن


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



گفت یا رب از چه خارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای
خسته ام زین عشق دل خونم نکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن گفت :ای دیوانه لیلایت منم
در رگت پیدا و پنهانت منم
سالها با جور لیلی ساختی
من کنارت بودم و نشناختی


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



صبح ۵۰ هزار تومن میذاری تو جیبت شب با ۳ هزار تومن بر میگردی خونه
 مثل جنگ شده گردان میره نفر برمی گرده..!!!! واللللا....!!!!


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



بعدازمدتهایکی ازدوستامودیدم تاازدواج کرده عکس شوهرشوبهم نشون داد
منم میخواستم که یه چیزی گفته باشم یهویی گفتم ایشالله بزرگش کنی!!! ضایع شدم رفت


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID

وقتی تو نیستی زندگی تعطیل میشه
کاش میشد زودتر بیایی
روزای تعطیل واقعا غم انگیزن!!!!!


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



من از رو ییدن خاربرسردیوار فهمیدم که ناکس، کس نمی گردد به این بالا نشستن ها


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



اخرین حیرت زمانی ست که پی می بری دیگر چیزی تو را به حیرت وا نمی دارد...!


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



خسته اونی نیست که خوابیده.... خسته اونیه که نمیتونه بخوابه.


اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID



گره بزن!
از این گره‌های کور
که بختِ مرا به روزهای شوم بی‌تقویم می‌بندند،
من این نحسیِ بی‌تو را
کجا دَر کنم...؟

اس ام اس سنگین جدید
SMS SANGIN JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد