جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین معنی دار sms sangin mani dar



دیگر به گرگ چلاق هم اطمینان نمیکنم
مگر اینکه خودم پایش را شکسته باشم



مسیح گفت :کودک بمانید تا رستگارشوید



اندکی تامل" در زمین عشقی نیست که زمینت نزند "
آسمان را در یاب...

  


نجاتم بده!
در من
هنوز لبخندی هست
که می تواند چیزی یادت بیاورد



از شیشه باش.....
امابه همه بگو از سنگم...
مردم این زمانه فقط دنبال شکستنند



ما هر شب به رختخواب میرویم؛
 هیچ یک ازما اطمینان نداریم که فردا زنده برمیخیزیم بااین حال ساعت را یرای فردا کوک میکنیم؛
امید یعنی این....



ای خواجه که روز وشب پی سیم و زری
دنیا طلبانه هر طرف در به دری
گنجت به پسر رسد غذابش بر تو
بالله که ز دیوانه تو دیوانه تری



نگران رفتن ها نباشید...
 زمین گرد است



دانی که چرا خدا تو را داده دو دوست؟
من معتقدم که اندر آن سری هست
یک دست به کار خویشتن پردازی
با دست دگر ز دیگری گیری دست



ازصدای گذرآب چنان میفهمی تندترازآب روان عمرگران میگذرد...
 زندگی رانفسی ارزش غم خوردن نیست! آنقدرسیر بخند که ندانی غم چیست....


عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی...
 آن وقت است که دیگر عشق نیست... صدقه است



با خودتان خوب تا کنید
با خودتان که خوب تا نکنید
روزگار شما را تا میکند

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد