جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس حکیمانه جدید sms hakimane jadid



به گورستان سفر کردم صباحی
شنیدم ناله و افغان و آهی
شنیدم کله ای با خاک میگفت
که این دنیا نمی ارزد به کاهی


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



گاهی باید نمیتوانم هایت را به خاک بسپاری تا بتوانی از خواهر و برادر هایش یعنی میتوانم
و خواهم توانست و همین الان شروع میکنم بهره ببری. فقط کمی جرات میخواهد.


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش، سفری می باید سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هرکجا لرزیدی، ازسفرترسیدی
تو بگو از ته دل
من خدا را دارم
من و سازم چندیست که فقط با اوییم!!!!!!!!!!

  

اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid




هیچ چیز درطبیعت برای خود زندگی نمیکند
رودخانه ها آب خودرا مصرف نمیکنند
درختان میوه خود رانمیخورند
خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند
گل عطرش رابرای خود گسترش نمیدهد...
زندگی برای دیگران قانون طبیعت است


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



نبسته ام به کس دل، نبسته کس به من دل
 چو تخته پاره بر موج، رها رها رها من


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



دروغ که حناق نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی کاش بود!


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) فرمود
هرگاه دری از سعادت به روی تو گشوده شد آن را غنیمت شمار و فرصت را از دست مده
 زیرا نمی دانی آن در کی بسته خواهد شد


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



دو سه مثقال خرین ز خران چیزی نیست
آدمی هست که الحق دو سه خروار خر است


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



حرمت نگه دار مراقب حرفهایت باش
تاکسی را عشقت نمیدانی و هر ثانیه به فکرش نیستی نگو عشقم
تا کسی تک تک لحظات نزدگیت به امیدش نبود نگو بهش زندگیم
تا زمانی که نفسهایت بخاطر وجود او نبود بهش نگو نفسم
مواظب باش دل است نمیفهمد تیک کلام هایت است


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



اگه ادم فکر زیبا داشته باشه لازم نیست زیبایی های ظاهریشو برا دیگران به رخ بکشه


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



همسایه مون تا دیروز با موتور وسپا میومد میرفت
 از سر کوچه مارو میدید "جیغ سوت هوراش"بلند بود
 حالا بهش ارث تپل رسیده سانتافه خریده اونروز دیدمش گفتم سلام گفت ببخشید شما؟!!!
خدایا قبل از اینکه به ما پول بدی ظرفیتشو بهمون بده...


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid



گه نکنید که چرا فلانی با شما درست رفتار نمی کند!
اگر میدانید لیاقتتان بیشتر است، چرا با او رابطه دارید؟


اس ام اس حکیمانه جدید
sms hakimane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد