جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی جدید sms falsafi jadid



امشب که بلرزید صدایت
آرام گشت دلت سوی خدایت
رفتی به در خانه آن قاضی حاجات
یادآر مرا ملتمس لصف و دعایت...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



بارها گفتیم خواهرم حجابت
یکبار هم بگوییم برادرم نگاهت...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



کودکی که لنگه کفشش را امواج ازاو گرفته بود، روی ساحل نوشت :دریا دزداست
مردی که ازدریا ماهی گرفته بود، روی ساحل نوشت :دریا سخاوتمندترین سفره است
 موج دریا آمد وجملات راباخود محو کرد واین پیام راگذاشت
برداشت دیگران درمورد خودرا دروسعت خویش حل کنیم....!!!!

  

اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست.
ولی ۹۰ دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می‌ گذره!
چقدر خنده داره که
صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه
اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می‌ ریم کم به چشم میاد!


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



بعضی از دوستان انقدر مینالن که عشقم رفته و من بدون اون دارم دق میکنم
یکی نیست بهش بگه عزیزم اون عشق نیست اصلا اسمش عشق نیست
یک ضرب المثل هست که میگه عشقی که با یک نگاه شروع بشه روز به روز سست تر میشه
 اما عشقی که با شناخت شروع بشه روز به روز عمیق تر میشه


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



در زندگی طوری باش که آنان که خدا رو نمیشناسند
 تو را که میشناسند ^ خدا را بشناسند.


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



خطا از من است، میدانم
ازمن که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"
اما به دیگران هم دل سپرده ام
ازمن که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



آرزو کن:
گوشهای ” خدا ” پر است از آرزو و دستهایش پر از معجزه
شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه ی ” خدا ” باشد...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



همگی ما بهانه هایی برای فراموش کردن داریم...
برای فراموش کردن اینکه که هستیم و چگونه افریده شده ایم...
 برای فراموش کردن همه چیز حتی نفس کشیدن...
پس خدایا تمام این فراموشی ها و عمر بیهودهی ما را بگیر...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



آیت الله مجتهدی تهرانی (ره):
در دوره آخرالزمان قلب مومن آب می‌شود؛
زیرا گناه را می‌بیند و استطاعات تغییر وضع ندارد...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



باریک است راه عشق
هرگز دو را در آن جای نیست.
تا من بودم خدا نبود
حالا او هست و من نیستم.


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



انگشتت فقط جای یک حلقه دارد...
دلت را دست به دست میکنی برای چه؟!!


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد