جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شب خوش sms shab khosh



عزیزم... پرده ی چشاتوآروم میکشم روچشات...
بوسه ی دوست دارم رومیذارم روگونه هات...
شب بخیراحساس من...


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ؟ ﺷﻮﺧﯽ ﻧﮑﻦ! ﺧﻮﺍﺑﯽ ﯾﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ؟ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ؟
ﺩﯾﺪﯼ ﻧﺎﻗﻼ؟ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ! ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺑﻮﺩﯼ!
ﺩﯾﺪﯼ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯼ؟ ﭘﺲ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ!
ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ... ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﯾﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ؟


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم...
به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی...
شبت رویایی نفسم....

  

اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



تمام رویای من این است که در رویای شبانه تو
جایی داشته باشم
تاشبی رویایی از ان من شود
شبت رویایی عشقم.....


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



ای گل سرخ پاییزم، شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم، شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه، تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم، شبت به خیر عزیزم


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



شب بخیرت را به من نگو...
شبی که با بی تو بودن بگذرد، کجایش خیر است..


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



ایچیم چالام سان سینیم
ایچیلیم چولام جان سینیم
ازیم تزیم موهرسوم
اشالام قالام جان سینیم
سرکاری نیست بخدا
ی لالایی بود ب زبون ترکی
درست یاد نگرفتم


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



عشقم آروم بخواب من به یادت تا سپیده دم بیدارم میمونم...
برات دعا می کنم...
مواظبتم...
فقط بهم قول بده صبح که اومدی بالای سنگ قبرم گریه نکنی...
 آخه من طاقت اشکاتو ندارم...


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



شب بخیر ای آخرین امید من
 نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند
 تا چشای کوچیکت خواب ببینه


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



باز صدا می زنم تو را....
امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده
تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ
ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh



شب بخیر گل ناز آرزو هام.....
شب بخیر تویی که نموندی باهام..
شب بخیر ترانه من... شب بخیر همه بهانه من
شب بخیر ای گل شب بو
شب بخیر تویی که منو گذاشتی تو این هیاهو....


اس ام اس شب خوش
sms shab khosh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد