جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی عشقی sms falsafi eshghi



وقتی بارون میاد همه ی پرنده ها دنباله سر پناهن!!!
اما عقاب بالاتر از ابر ها پرواز میکنه



وقتی عاشق می شیم تلاش می کنیم ..
چاردیواری آدمارو بشکنیم بریم تو، ..
یادمون میره چیزی که عاشقش شدیمک; ..
همون چهارتا دیوار بوده، نه آدم توش



هر که درکش بیش
دردش بیشتر

  


فکر میکردم :چون گرفتاریم، به خدا نمیرسیم
عاقبت فهمیدم :گرفتاریم، چون به خدا نمیرسیم



اگرنمی‌توانی شاه راه باشی، کوره راه باش،
اگر نمی‌توانی خورشید باشی، ستاره باش،
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه که هستی، بهترینش باش...



شخصی گفت :عشق کشک است! منم جواب دادم:
"زندگی هم آشه بدون کشک بی مزه میشه!! "
-
-
استعداد عجیبی درشکستن داری، قلب، غرور، پیمان، استعدادعجیبی درنشستن دارم
 به پای تو، به امیدتو، درانتظارتو



یعنی انقدی ک پدر من لحظه شماری میکنه برای روز ثبت نام یارانه...
 فک کنم این حس اشتیاق و برای ب دنیا اومدن من نداشته.. خخخخخخ



ازنخل برهنه سایبانی نطلب
ازمردم این زمانه یاری نطلب
عزت به قناعت است وخاری به طمع
باعزت خود بسازوخاری نطلب



مادرم همیشه میگفت یک زن هرگز نباید وقت داشته باشد
 باید مدام کار کند وگرنه به محض اینکه بیکار شودفورا به عشق فکر خواهد کرد.



برای اصیل بودن کافیست دروغ نگویی!!
آغاز اصالت خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی!!



خدای عزیزم! مرا گفتی از رگ گردن به تو نزدیک ترم! آخ! چه زیبا گفتی...
اگر ذره ای از محبتت نباشد زندگانی بر من تمام است.                 
خدایا بار دگر محبتت را بر من روا داردلم برای دوست داشتن های راستین تنگ شده



چقدر دوست داشتنی اند آدمهایی که شبیه حرفهایشانند!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد