جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی جدید sms falsafi jadid

اس ام اس فلسفی




اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



یکى از معزلات زندگیم فهموندن حرف منطقى ب ى ادم زبون نفهمه


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



عقلانیت باز آن عقلانیتی است که فراموش نمی‌کند
که یکی در چند است و چند در یکی...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



چقدر زندگی زیبا بود...
اگر هرگز...
چون تویی در آن نبود...

  

اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



خدایا! فقط گیر یک لایک تو مانده ام!
تو که مرا بپسندی، دیگر چه باک از پیله های روزگار


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



کسی که همه کار انجام می دهد
استاد هیچ کاری نیست!


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



حقیقت همان دروغی است که بارها و بارها تکرار شده است


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



جاماندم از دنیا اماخوب شد مگردنیا کجا میرود که دل نگران رفتنش باشم!


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



زمین به مرد بودنت نیاز داره...
مرد باش. مردونه حرف بزن. مردونه بخند. مردونه عشق بورز...
مردونه گریه کن، مردونه ببخش...
مرد باش، نه فقط باجسمت، بانگاهت، با احساست، با آغوشت...
مردباش و هیچوقت نامردی نکن
مخصوصا برای کسی که به مردونگیت تکیه کرده و باورت


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



بدترین شکنجه آن است که دیگر نتوانی دوست بداری.


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



من ترجیح می دهم به گونه ای زندگی کنم که انگار خدایی هست
و بعد از مرگ متوجه شوم که خدا نیست به جای این که بگونه ای زندگی کنم که
انگار خدایی نیست و بعد از مرگ متوجه شوم که خدایی هست...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به دنبالش می رویم
و وقتی توقف می کند به ان لگد می زنیم...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



کوچکی خیلی ها رو دیدم تا بزرگ شدم


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid



حذف کردن ادمها از زندگی تان به این معنی نیست که از انها متنفرید
معنای ساده اش این است که برای خودتان احترام قاعلید هرکسی قرار نیست تا ابد با شما بماند...


اس ام اس فلسفی جدید
sms falsafi jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد