جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و جدید sms haye ziba va jadid



همزبونى ها اگه شیرینتره
همدلى از همزبونى بهتره



از بودنت عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور نمیکنم...!!



دلم میخواست همین الان زنگ میزد و میگفت :
بیا آشتی.... طاقت دوری تو ندارم

  


کچل شدم!!!
 چیزی ندیدم ازآنانی که ممیگفتند خراب میکنم دنیارا اگر یک تارمویت کم شود



خیلی بده یه نفر تو زندگیت همیشه باعث
افتخارت باشه اون وقت همون برگرده بهت بگه
تو آبرومو میبری......



تو را بخاطر تمام روز هایی که زنده بودم وزندگی نکردم دوست میدارم.
تو را بجای تمام کسانی که دوست نمیدارم دوست میدارم.
تو را بخاطر دوست داشتن دوست میدارم.



به نام خداخالق انسان
به نامانسان خالق غم
به نام غم به وجودآورنده اشک
به نام اشک تسکین دهنده قلب
به نام عشق ایجادگرعشق
وبه نام عشق
زیباترین خطای انسان



تلخی دوریت رابه دل میکشم وروی خیالت اشک میریزم
 هیچ وقت خیال نکن تورافراموش میکنم مگه روزی که کوچ به سوی خاک کنم



چه خوبه وقتی میفهمی اونی که یه عمر عاشقش بودی و نمیدونست
 اونم عاشقت بوده و تو نمیدونستی...



عاشقان را خوشدلی تقدیر نیست



هوای تو که به سرم می زند،
سر به هوا می شوم...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد