جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93 sms khande dar



درست جایی که متوجه میشین آب نیس..
کلیه هاتون دوبل کارمیکنن..
البته عکس این قضیه هم اثبات شده!!!!!


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



به بعضیا هم باس گفت انقد کلاس میذاری زنگ تفریحم داری؟!


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



رو پروفایل بعضیام باس نوشت :وقف عام :|

  

اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﯿﺎﺩ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﯼ ﺍﮐﺘﯿﻮ ﻣﯿﮑﻨﻪﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﮐﺘﯿﻮ...!
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﻮﻗﻒ ﻏﻨﯽ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮم ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﺎﺯﺭﺳﯿﻦ ﺁﮊﺍﻧﺲ
اصن یه وضی...!


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



ماشین روشن کردم راه افتادم سیستم سخن گو ماشین میگه :درب خودرو باز است
میگم :ای بابا توام هم که همینو بلدی
میگه :پ ن پ میخوای بیام واست ببندمش


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



پیرزنه میره جلوی آینه میگه :آینه هم آینه های قدیم!!!!!


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



فانتزی من اینه:
به طرف بگم جدا شیم بعد محکم بزنه تودهنم و بگه خفه شو کصافطه خر بیا بغلم....
ولی همیشه از شانس بده من طرف میگه اوکی هرجور راحتی...


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



این روزها همه یارانه میگیرند شما چه طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



اول مهر, ۱۴ فروردین, عصر جمعه ها, صبح شنبه ها خر هستند


اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar



گویش دختران در سال ۸۶:
عزیزم، عشقم، چرا ناراحنی؟ قربونت برم
گویش دختران در سال ۹۱:
عجیجم، عجقم، چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم
گویش دختران در سال۹۶:
دیبیلم، عولوپولو، بیلی بولو ناتانوتو هلو؟ اصن خیلی وضه ها

اس ام اس خنده دار اردیبهشت 93
sms khande dar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد