جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید 93 sms asheghane jadid 93



نخواست باور کنه اینو که رسم روزگار اینه
که تنها همدم شب هاش یه مشت آهنگ غمگینه
که عشقش جا زد و رفت و از این غمگین ترم میشه
کسی که قصه اش این باشه کسی که با یه کم گریه
با این آهنگ سبک میشه


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



لحظه هایم مال تو..
به قیمت صفر " تومن"
همین که
"تو" کنار "من" باشی
ثروتمندترین انسام..


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



ﻫﻤﻪ ﯼ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﮐﻢ ﮐﻨﻢ
ﺍﻣﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﯾﺎﺩﺕ ﺩﺭ” ﻣﻦ” ﺿﺮﺏ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻭ “ ﻣﻦ” ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺩﺭ
“ ﺗﻮ”...
ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ؟ ﻋﺠﺐ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﯽ ﺣﺴﺎﺏ ﻭ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﺳﺖ؟

  

اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



معرفتت را زمانی میبینم
که در نبودنم و رفتنت، رازهای دلم را فاش نکنی


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



خدایا پائیزم بهارم باش


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



میدونی بدترین قسمتش کجاشه...
اونجایی که تو از احساسات میگی
و
اون میخنده...........!!!!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



باران را دوست دارم چون رفتن بلد نیست
فقط می آید...!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



یارب دل دوستان پراز غم نکنی/با تیر بلا قامت ما خم نکنی
ای چرخ فلک تو را به قران سوگند/یک مو ز سر عزیز ما کم نکنی


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



صدایِ تو...
دیدنِ تو...
بوسیدنِ تو...
در آغوش کشیدنِ تو...
حتی...
فکر کردن به تو، برای من آرامش‌بخشه....


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



یک جایی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند
نه اینکه یک تیغ بردارد رگش را بزند...
 نه قید احساسش را میزند


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



نگاهت را گره بزن....
به هر لحظه زندگی من....
حس امنیت میگیرم
وقتی تو....
درگیر منی....!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



گاهی فقط باید لبخند بزنی
سکوت کنی و رد بشی
بذار خیال کنن که نفهمیدی!


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93



خسته ام از خاطرات موندگارت

اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghane jadid 93

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ق.ظ

Besiyar ziba va aliiiiiii, mamnun

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد