جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ اس ام اس sms



آدمهابرای یکدیگر نقش سیگار را بازی میکنند
همدیگر را می کشند
لذت می برند
دود می کنند
تمام می کنند
وبعد از اندک زمانی، سیگاری دیگر!



خداوندا تو میدانی که انسان بودن ماندن چه دشوار است
 چه زجری میکشد انسان که از احساس سرشار است



افسوس......
افسوس دنیا بروقف مراد کسانى است که شکستن دل آدم ها سرگرمى شان است!

  


اگه زندگی عذابه
یه حباب روی آبه
من به گریه ها میخندم
میگم این همش یه خوابه...



مرد است دیگر، رنج هایش را در خودش میریزد
زن است دیگر، رنج هایش را بیان می کند..



روز اول جداییمون اصن نمی تونستم باور کنم این دهنی که داره منو تحقیر می کنه
 همونیه که دیروز داش با لبخند می گفت تنهات نمی ذارم!



ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻣُﺘِﻨَﻔِﺮَﻡ
ﺑَﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻫﻨﻮﺯ ﻧِﮕَﺮﺍﻧﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﻫﻨﻮﺯ ﺩِﻟﺘَﻨﮕَﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
ﻭَ
ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺖﺕ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻣُﺘِﻨَﻔِﺮَﻡ



مهلت بده میروم!!!!!
فقط پایت رو بردار تا غرورم را جمع کنم!!!!!
خسته ام..........



به معنای واقعی کلمه کاش دوعمر داشتیم!
یکی رو تجربه می کردیم یکی رو زندگی



ادم مست باشه، اما پست نباشه!
آدم بی کس باشه، اما ناکس نباشه! آدم بی صفا باشه
 اما بی وفانباشه آدم دلتنگ باشه، اما دلسنگ نباشه!
خلاصه کنم... آدم مردنباشه، اما نامرد نباشه......!!



پرسید :سیگار را ترک کردی؟...
گفتم نه کبریت را ترک کردم!...
سیگار را با سیگار روشن میکنم...!



از این که باختم ناراحت نیستم
از این ناراحتم که فکر نمیکردم بازی باشه...


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

عالد بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد