جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات حقیقت تلخ jomalate haghighat talkh



براى همه خوب باش
اون که فهمید همیشه کنارته و به یادت
اون که نفهمید یه روز میفهمه که دیره و فقط دلش واسه همه خوبیات تنگ میشه




کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم
مثل ساعت هایی که صبح، دلسوزانه زنگ می زنند
و در میانِ خواب و بیداری، بر سرشان می کوبیم
بعد می فهمیم که خیلی دیر شده




نمیدونی چقدر خوبه یه وقتایی پشیمونی.
تموم دردمن اینه که تو اینو نمیدونی به من فرصت بده بازم توچشمای تو پیداشم
یه بار دیگ بیام پیشت دوباره عاشقت باشم کدوم مردی به تو میگه تموم عشق رویاشی
 ببین تا آخرش هستم به شرطی که توام باشی

  



همیشه میگفتن حرف راستو باید از بچه شنید...
اما الان بچه ها بهترین دروغارو میگن! میدونی چرا؟
چون معلمی دارن به اسم بزرگترا...




آنقدر تنهایم که حتی کسی نیست لگد به چهارپایه دارم بزند...




هر چقدر هم که اشک بریزم تو نمیایی
چه فایده داره من دوس دارم به جای دوستانم تو مرا هنگام گریه در آغوش بکشی




وحید نوشته
گوشهایم سنگین نیست
خودم را به کر بودن زده ام....
و در جای دیگری می فرماید
ﺁﺭﺍﻡ ﺗﺮ ﺑﮕﻮ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ
ﺑﯿﺎ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻡ...
!!!!!!!!!!!!!!
قشنگ معلومه خوددرگیری داره




جایی خواندم ما آدم ها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد سوالی برایم پیش آمد!
 من برای چه زنده ام؟




تو مرد باش من قول میدم خوب بمونم......




اینجا زمین است ساعت به وقت انسانیت خواب است
 دل عجب موجود سخت جانی است هزار بار تنگ میشود... میشکند...
میسوزد... میمیرد... و باز هم می‌تپد برای تو...




چند وقتیه که خدا رو شکر بهترم ولی بازم نمیشه




گاهی اوقات ارزشِ در آغوش کشیدن بالشتت
 هزار برابر بالاتر از در آغوش کشیدن یه نامرده!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد