جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات ناب و زیبا jomalate nab va ziba



وقتی سکوت تمام وجودم را فرا گرفته اطرافیان فکر میکنند مغرورم...!
امآ افسوس که راز این سکوتم را کسی نمیداند..!


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم
نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه ”
برای اینکه ” خفه نشم ”
همین!!


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



ما از اوناشیم که فَقَد با مُدلِ خودِمون حال میکُنیم...
 با ماحال نِمیکُنی هِرّرری

  

جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



به روزگار گفتم :چرا رو چرخ و فلک تو بعضیا بالان بعضیا پایین؟
لبخند زد و گفت :نترس می چرخه....


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



اینو آویزه ی گوشت کن
با دل کسی بازی نکن
دست بالای دست زیاده....


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



. به سلامتی سگ های ولگرد که با یه لقمه غذا و یه دست نوازش تا آخر عمر وفادار آدم میمونن...
نه بعضی آدم هایی که دنیایی محبت بهشون می کنی و آخرشم دستت رو گاز می گیرن!


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



همه آشناها آمارشو قشنگ میدادن نگو هر روز با هم دیگه قرار میذارن انگار کم کم به اون دیگه عادت کردش آره میدونم امیدی نیس به برگشتش اونم مثل همه منو ول کرد و رفت همه خاطراتو زیر پاهاش له کرد و من به امید اینکه یه روز برمیگرده اما روزای خوبشو با اون سر میکرده


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



قول بده در تمام سال هایی که باقی مانده تا ابد مراقب خودت باشی! چون دیگر نیستم تا یاداوری کنم...


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌
"من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



به سلامتی اونایی که تنها آرزوشون خوشحال بودن عشقشون با عشقشه..!!
ایشاله عشق منم با عشقش خوشبخت شه!!!!!


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



خدایا...!!!
دستانم را زدم زیر چانه ام...
مات و مبهوت نگاهت میکنم...
طلبکار نیستم...!
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی بامن...؟


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba



بعضی از آدما یادشون میمونه باهاشون چیکار کردی....
اما یادشون نمیمونه براشون چیکار کردی.....


جملات ناب و زیبا
jomalate nab va ziba

نظرات 8 + ارسال نظر
یه بنده خدا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

بدک نبود

اویس شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ

خوب بود ممنون

sanazii سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

خوب بود

aynaz شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

Aaaaaaaaaaaaaali boodan man oomadam golchin konam too daftaram benevisam didam hame fogholadan hamaro neveshtam

fooroq سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ

hamid =D سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

dokhtare-tanha جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ق.ظ

Khub bud

HEELISH یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

rastesh nakhondam vale ....heche deg hamen

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد