جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و کوتاه jomalat sangin va kotah



من با همه این ادم ها بیگانه ام, وبیگانه می مانم تا وقتی که خاک مرا در اغوش بفشارد
ای خاک اغوشت را دوست دارم, مرا خیلی زود در اغوش گیر




·ﻣﺮﺩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ!
ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﻨﺪﺍﺧﺘﻨﻪ ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮ




گاهی بدون گریه، بغض، داد و هوار؛
با غرور باید قبول کنی که فراموش شده ای...
و بروی دنبال زندگی ات...

  



بی هیچ دلیل " دوستت دارم "
تا نقص کنم آن قانونی را ک هنوز دلیل می طلبد..




انقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که خدا هم باورش شد چیزی نیست...




مادر است دیگر
گاهی به خاطر مریضی فرزندش چند شب پلک بر هم نمیگذارد.
سلامتی تمامی مادرای ایثارگر




سالهاست منتظر آمدن روزهای بهترم ولی نمیدانم چرا هنوز هم دیروزها بهترند.




اگر یک نفر
هر آنچه که
از درونش بر می آید را بنویسد
بی شک از درون او
کسی رفته است...




مﻬﺮﺑﻮﻧﯿﻤﻮ ﺑﺎ ﺿَﻌﻔﻢ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮕﯿﺮ...
 ﺳَﺮﺩ ﺑﺸﻢ ﺣَﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺁﺗﯿﺸَﻢ ﺑﺰﻧﯽ، ﮔَﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ!!!




همه چیزهای از دست رفته یک روز بر می گردند،
اما درست وقتی که یاد می گیریم چطور بدون آنها زندگی کنیم.




دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست...
گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم




بعضیا مال یه نفر نیستن...
"بیت المالن"لامصبا...


نظرات 1 + ارسال نظر
raha دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ

aliiiii boooooooood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد