جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عرفانی زیبا sms erfani va ziba



گاه گاهی کوچ کوچکی به کوچه ی خداکنیم.
همین.


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



بی تودورازضربه های قلب تو
قلب من می پوسد اینجا زیر خاک


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



آیا می خواهی بزرگ شوی، پس کوچک شو و خود را حقیر شمار.

  

اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



امام علی (ع) :"آرام باش؛ توکل کن؛ تفکر کن؛ و سپس آستینها را بالا بزن
 آنگاه دستان خداوند را خواهی دید که زودتر از تو دست به کار شده است"
پس تو مشکلات ازش استفاده کن


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



به نام خدایی که در این نزدیکیست
از رگ گردن به ما نزدیکتر


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



هیچ قطاری از این اتاق نمیگزرد من اینجا نشسته ام و با همین سیگار قطار می افرینم نمیشنوی...!??
 سرم دارد سوت میکشد...


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



اقبال به سراغ کسی می رود که به کار عقیده دارد، نه به اقبال.


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



خداونداا
آرزویم بزرگ ودلم کوچک است تو به بزرگی و جلالی که داری براورده اش کن.


اس ام اس عرفانی زیبا
sms e
rfani va ziba


به قیمت سفید شدن موهایم تمام شد
ولی آموختم که:
ناله ام، سکوت باشد
گریه ام، لبخند!!!!!!!
و
تنها همدمم، خدا..............


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



لطفا
طورى خاطره بسازید...
که...
بعد از شما هم....
بنوانند زندگى کنند....


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



قسم به دردهای دل زارم/قسم به خاطراتى که باتودارم
توباشى یانباشى درکنارم/تورا ازجان ودل دوست دارم.


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



در میان انسانهایی که نمی اندیشند، اندیشیدن فقط درد به بار می آورد
آنهایی که بیشتر میفهمند کمتر عمر می مانند....


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba



دوست تو کسی است که هرگاه کلمه ی حق از تو بشنود خشمناک نشود.


اس ام اس عرفانی زیبا
sms erfani va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد