جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ

حقیقت تلخ



حقیقت تلخ


حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرین است..


حقیقت تلخ


امشب چیزی برای ترکاندن ندارم...
به جز بغض...!


حقیقت تلخ


به هرکی دل بستم، ازم شارژ خواست!

  

حقیقت تلخ


زندگی سر گذشت درگذشت آرزوهاست.


حقیقت تلخ


آهاااااااااااای نامردها! چند بغض به یک گلو؟!


حقیقت تلخ


مردم یک دروغ شیرین را به حقیقت تلخ ترجیح میدهند.


حقیقت تلخ


تو زندگیه همه ما، یکی هست که نیست.


حقیقت تلخ


آه و آواز از یک حنجره بیرون می آید.


حقیقت تلخ


میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟
انکارش #حقیقت_تلخ #حقیقت_تلخ


حقیقت تلخ


در بازی زندگی یا در مقایسه ایم یا در مسابقه ایم.


حقیقت تلخ


ما به دنیا اومدیم اما دنیا به ما نیومد.


حقیقت تلخ


حقیقت تلخ همینه که نیستی
ای خورشید من


حقیقت تلخ


پسته رسید به زعفرون
خدا برس به دادمون


 حقیقت تلخ

نظرات 1 + ارسال نظر
simin سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد