جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آرزو دارم SMS AREZO DARAM

اس ام اس آرزو



اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



بعضیا آرزو دارن باباشون میلیاردر باشه
بعضیا آرزو دارن باباشون سالم باشه
بعضیا آرزو دارن باباشون زنده باشه
و بعضیا فقط آرزو دارن بدونن قبر باباشون کجاس!


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



آنکه برای ما آرزو بود برای دیگری خاطره شد.


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



آرزو دارم نمیری تا نمیرد آرزوهایم

  

اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



به اندازه ی تلاشت آرزو کن


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



آرزو به آرزو... رویا به رویا پیر میشود،
نه روز به روز و سال به سال...


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



آرزو نکن کارها آسان تر شود؛
آرزو کن تو بهتر باشی


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد
به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز..


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



تنها آرزوم اینکه روزی برسه که آرزو کنم که مثل الان آرزو داشته باشم


1اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد، به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز...


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM



آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری،
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری...


اس ام اس آرزو دارم
SMS AREZO DARAM

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد