جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه payamak asheghane

اس ام اس سنگین




پیامک عاشقانه
payamak asheghane



چقدر خوب
که هر سال
سالگرد رفتنت

آغوشش
مثل همان روز بارانی
برای قامت خمیده ی اشک هایم


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


تکیه کرده ام
به قامت خمیده ی درختی که در برگ ریزان جداییمان
شاهد پر و پا قرص خزان دلدادگیم بود...
امروز هم مثل همیم ، مثل همان روز
رنگ و رو پریده و سرد ... !
هر دو پیر شده ایم ... !


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


شانه های بالشم همیشه خیس است
عجب مردیست ...
هر شب تا صبح
با هم
یاد نامردیت را زنده می کنیم ... !

  

پیامک عاشقانه
payamak asheghane


آسمان رویا هایم هنوز بارانی ست
چه انتظار بیهوده ای ...
طلوع نمی کند آفتاب خوشبختی ... !


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


وقت باران نیست !
دنیا همیشه ابریست!
زندگی کوچه بمبست شده!
تا زلالی دیگر
انتظار هم بی معنیست!
یاد باد که آنروز باران میبارید...!!!


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی
رو با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو با کسی دیگه ای نمیتونه تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستند
مثل......
بعضی ادما...


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


جایی هست در وجود من
که جزتو
هیچکس نمیتواند
انرا پر کند


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


دســــــــــتهایم را محکمتر فشار بده عشـــق من…
اینجا خــــــــیلی ها سر جــــــــــدایی تو و من شـــــــرط بـــــــــــسته اند…


پیامک عاشقانه
payamak asheghane


مهم نیست که تـــــــــــو
بـــــا مـــــن چــــه میکنی
بیا ببین "برای تـــــــــو"
مــــن بــــــا خودم چـه میکــنـــم. . .


پیامک عاشقانه
payamak asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد