جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و سنگین sms ziba

اس ام اس سنگین



اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba


سوزم از سوز نگاهت هنوز ؛
چشم من باشد به راهت هنوز


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



ما را به این زمین ِ خسته می آوری
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه..


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



از بس که مهر دوست به دل جا گرفته است
جایی برای کینهٔ دشمن نمانده است

  

اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



حرفهــــا دارم اما ... بزنم یا نزنم؟
با توام، با تو ،خدا را! بزنم یا نزنم؟
همه ی حرف دلم با تو همین است که دوست
چــــه کنــم؟ حـرف دلــــــم را بزنــــم یا نزنــم؟


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



"عاشق" که میشوی ،
همه چیز "بی علت" می شود ...
و تمام دنیا "علـت" میشود ،
تا "عـشق" را از تو بگیرد ..


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم
ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم.....


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



سخت است میدانی….؟
اینهمه دل در دنیا هست,
که هیچ کدام برایم تنگ نمی شود…


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



مدتی ست زیاد حــرف میزنم....
امّــا...
'حــرفم' را نمی زنم ...!!


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



ما بدهکاریم به یکدیگر....
به تمام دوستت دارمهای ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم
تا نشان دهیم منطقی هستیم......


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba



نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن


اس ام اس های زیبا و سنگین
sms ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد