جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ haghighat talkh

حقیقت تلخ



حقیقت تلخ
haghighat talkh



حقیقت تلخ تر از آن بود که شب اش به سیگاری سرانجام یابد...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



آخر حقیقت تلخ این روزها که ۲۵۶ حرف نیست...
حقیقت تلخ این روزها فقط دوری توست آقا (عج)...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



زاپاس بود
راه نرفته
پنچرشد

  

حقیقت تلخ
haghighat talkh



از آدم ها بت نسازید....


حقیقت تلخ
haghighat talkh



از محبت نا رفیق رو میشود...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



خدا بزرگه...
بودم.. دیدم با دیگری شادتری... رفتم


حقیقت تلخ
haghighat talkh



همدردم هم، دردم شد
از گذشتم، گذشتم


حقیقت تلخ
haghighat talkh



تا شقایق هست زندگی اجبار است...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



ناگهان خیلی زوددیرمیشود...


حقیقت تلخ
haghighat talkh



کی از زندگی خسته است.......؟!؟!


حقیقت تلخ
haghighat talkh



سلام غریبه
به وسعت عشق تنهام


حقیقت تلخ
haghighat talkh



به نام خدای تنهاترین تنهایان....


حقیقت تلخ
haghighat talkh



درامد امسالمان پدرمان بود


حقیقت تلخ
haghighat talkh

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ

مرسیلر.دستتون درد نکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد