جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه و زیبا asheghane va ziba

اس ام اس عاشقانه



جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


مــــرد نــیـــسـتــم امــا ...
حـــرفــم یـــکی اسـتــــ !
" تـــــو"...


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


عکست را که نگاه میکنم انگار

قرن هاست که میشناسمت
خیلی دلم هوایت را میخواهد ...

هوای دلی را میخواهد که هوایم را ندارد این روزها ..
دلم را برای برگشتن دوبارات چراغونی کرده ام .....


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


دل تنگی هایم را با کدام قایق
روانه ساحل دلت کنم که
بفهمی دل تنگم .......

  

جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


انقدر به تو گفتم بیرون از نوشته هام عشقی ندارم
که پاک داشت تو رو یادم میرفت !!!

انقدر نگفتم " دوستتــ دارم " که تو هم مهر بی معرفتی رو
محکمـــ زدی روی اسممو منو بی معرفت خوندی ...

انقدر کنارم بودی و نبودم که سرد شدی و نوشته هاتم یخ زد !
قصه شیرین و فرهاد افسانس اما منو تو واقعی هستیمـــــ

انقدر گفتم که نگفتم که داشت مهمترین نگفتم یادم میرفت ..
دوستتــ دارم ..


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


آهـــــــــ ــــــــــای آدما
جواب دوســـتت دارم """"""مـــــــــــــــــــرسی""""نیست


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


اینــــــــــــ شبـــــــــ ها تنهـــــــــــــا به این می اندیشمـــــــــ
که مگــــــــــــــر من ترا چقــــــــدر دوســــــــت داشتمـــــــــــــــ

که خوشبختیتــــــــــــ تنهــــــــــا آرزویمـــــــــ بود...
حتـــــــــــــــــــــــی ، بدونـــــــــــــــــ منــــــــــــــ


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


نمی دانم این روزها
تو دیر به دیر یادم می کنی
یا من
زود به زود
دلتنگت می شوم ....


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


خــدایا
اگر نبودی
دراز می کشیدم
و می مُردم
طاق باز ....


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


من از هجوم

این خواب های خط خطی
در متن شب می ترسم ...

یک لیوان آب
لطفا !


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba


منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه
تا سکوت هر شب من با هجومت روبه رو شه

بی هوا بدون مقصد سوی طوفان تو میرم
منو درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم


جملات عاشقانه و زیبا
asheghane va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد