جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و قشنگ sms jadid va ghashang

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



از اون روزی که بت گفتم به چشمای تو دل دادم
نمیدونم چه جوری شد که از چشم تو افتادم
نباید رو میشد دستم نباید وا میشد مشتم
با اقرارم به عشق تو خودم رو تو دلت کشتم


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



هیچ چیز را جز چند نقطه برای هجوم اشفتگیهایم نیافتم .....


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن
هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه میگیرن
(به جز تو همه میدونن واست این مرد میمیره
واسه همین جداییتو کسی جدی نمیگیره)

  

اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



فـیلم سـیـنـمـایی نـبود
تـئاتر هم نـبود

روز هـای زنـدگی مـن بـود که در حسرت دستانت گذشت
مـن باختم
اخر بازی هـمـه دسـت زدند


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



خودت رابراى دیگران آرام ورق بزن
زیراوقتى تمام شدى رهایت مى کنند


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



آنقدر پیش این و آن از خوبی هایت تعریف کردم !
که وقتی سراغت را می گیرند ...
شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت !!!


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



گاهی
حتی ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ
ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺭو
ﻧﮕﺎﻩ ﮐـﻨﻢ
ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﻢ
جام ﺧﺎﻟﯿﻪ،ﯾﺎ ﻧﻪ


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



بهانه هایت برای رفتن چه بچگانه بود
چه بـیقرار بودی زودتر بروی
از دلی که روزی بی اجازه وارد ان شده بودی
من سوگوار نبودنت نیستـم
من شرمسار ایـن همه تـحملم


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



برگرد..
یادت را جا گذاشته ای نمیخواهم عمری در این آرزو باشم
که برای بردنش برمیگردی..


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang



بـاد میوزد
میتوانی در مقابلش دیوار بسازی
هم اسیاب بادی
تصـمیم با تـوسـت


اس ام اس جدید و قشنگ
sms jadid va ghashang

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

rana پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد