جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و جدید sms sangin va jadid

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



همیشه هم دنیا بد نیست !!
گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنش ..
بهشتی میسازد از این دنیا برایت
که دیگر بدون او، بهشت واقعی را هم نمیخواهی


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



تو شبیه دیگران نیستی
دیگران حرف می‌زنند
راه می‌روند
نفس می‌کشند
...
تو نه حرف می‌زنی
نه راه می‌روی.
و نه می‌گذاری نفس بکشم...


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



بعضیا فک میکنن با خیلیام...
.
.
.
.
.
.
خیلیا فک میکنن با بعضیام...
.
.
.
.
.
.
خوبیش اینه که خودمم و تنهاییام...

  

اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



باید فراموشت کنم
چندیست تمرین می کنم
من می توانم ! می شود !

آرام تلقین می کنم
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....
تا بعد، بهتر می شود ....
فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم

من می پذیرم رفته ای
و بر نمی گردی همین !
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم
کم کم ز یادم می روی
این روزگار و رسم اوست !
این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین می کنم...


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



دلم میخواد ببینمت بازم بخندی تو نگام
آخه فقط تو میدونی از زنده بودن چی میخوام
دلم بهم میگفت تورو میشه یه جور دیگه خواست
آخه فقط قلب توئه که با من اینقدر سر به راست


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



یعنی میشه که ما دو تا یه روزی به هم برسیم؟
مهم فقط رسیدنه ، حتی اگه کم برسیم

یعنی میشه خوشی بیاد دور ما توری بکشه؟
به آرزوهاش برسه هر کی که دوری بکشه؟

یعنی میشه شب بشینم دست روی موهات بکشم؟
کاشکی بدونم چقـَدَرباید مکافات بکشم


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



برای هر کس که ادعای رفاقت می کند درب را باز نکن،
خیلی ها مثل بچه ها درب را میزنند وفرار می کنند.


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



طبق معمول همیشه می نویسم از تو این بار
می دونم بر نمی گردی نگو به امید دیدار
تنهایی با خاطراتت شب و روزو سر می کردم
رفتی اما وقت رفتن گفته بودی بر می گردم


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid



خدا ان حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را

یکی همچون نسیم دشت می گوید
کنارت هستم ای تنها


اس ام اس سنگین و جدید
sms sangin va jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد