جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و عاشقانه sms sangin asheghaneh

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



فقط باش
همین که هستی کافیست !
دور از من
بدون من
چه فرقی میکند ؟
گل میخری !
خوب است
برای من نیست ؟!
نباشد !
همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست
دلخوشم به این حماقت شیرین . . .


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



ته این جاده سرابه مگه نه؟
نبض این ترانه خوابه مگه نه؟
جایی که کلاغ قصه گم می شه
برگ آخر کتابه مگه نه؟


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



باورش سخته که همزاد دلت
بتونه این جوری با تو بد کنه
اونی که یه روز بهت نفس می داد
حالا راه نفست رو سد کنه

  

اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



عزیز رفته سفر کی بر می گردی
چشمونم مونده به در کی برمی گردی

رفتی و رفت از چشمم نور تو دیده
زحالم بی خبر کی برمی گردی


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



توبه بر لب...
سبحه بر کف...
دل پر از شوق گناه...........

معصیت را خنده می آید
ز استغفار ما..........


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



چقدر غریب!
هیچکس انگار هوای هیچکس را نمی کند!
یخ کرده زمین از بی هوایی.............


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



گاهی باید باور کرد که خیلی از آرزوها و رویاهامون فقط توی عکسها و فیلمها واقعیت دارند !


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



تمام آرزوی امشب من ، ندیدن فرداست ...........................


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



ارزش دل قد یک مورچه است !!!
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh




گرگ همان گرگ است ، شغال همان شغال
و بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست !


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh



نمیدونم چرا جدیدا هر چقدر عینکموتمیزتر میکنم ، دنیا کثیف تر میشه!!!!!


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sms sangin asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد