جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین معنی دار sms sangin

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



گول دنیا را نخور...
ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند
بره های این حوالی گرگ ها را میدرند
سایه از سایه هراسان
در میان کوچه ها زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند…..!


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



به دل نگیر،
آدمها اینطوری اند،
سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنند …


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



عکســـــت را نگــــاه می کنــــم
آخ کــــه ایــــن عکـــس پیـــر نمی شـــود امــــــا ،
پیـــــــرم می کنــــد

  

اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



از یک عاشق شکست خورده پرسیدم
بزرگ ترین اشتباه؟
گفت عاشق شدن
گفتم بزرگ ترین شکست؟
گفت شکست عشق
گفتم بزرگترین درد؟
گفت از چشم معشوق افتادن


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



ﻣﻦ ﺻﺒﻮﺭﻡ ﺍﻣﺎ …
ﺁﻩ ،
ﺍﻳﻦ ﺑﻐﺾ ﮔﺮﺍﻥ ﺻﺒﺮ ﭼﻪ می ﺩﺍﻧﺪ ﭼﻴﺴﺖ؟؟


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



ما همیشه یا جای دُرست بودیم در زمان غلط،
یا جای غلط بودیم در زمان دُرست!
و همیشه همین‌گونه همدیگر را از دست داده‌ایم…


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



گــوش کــن
وزش ظلمت را می شنوی ؟
من غریبانه به این خوشبختی می نگرم
من به نومیدی خود معتادم
گـــوش کــن وزش ظلمت را می شنوی ؟


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



این روزها آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست
که . . .
رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست....


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin



تلخی
روزگار اینه که
خیلی چیزا رو میشه خواست…!!
ولی نمیشه داشت…!!!


اس ام اس سنگین معنی دار
sms sangin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد