جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و مفهومی sms sangin va mafhoomi

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



ویرانه نه آنست که جمشید بنا ساخت، ویرانه نه آنست که فرهاد فروریخت
ویرانه دل ماست که با هر نگه تو، صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی؟
بگو ما هم بخندیم…
اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری؟
بگو ما هم، هم غصه شیم…


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست
راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست…

  

اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



در سرزمیــن من
نگاه کودکش پر از آرزوســت
نگاه جوانــش پر از حســرت
و نگاه سالمندش پر از افســوس ... !!!


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



برای ما ،
که همیشه
از پاهایمان
طلب رفتن داریم،
جز نگاهی
که هرلحظه بر گره بند کفش مان
کورتر میشود
تصویری نمیماند؛
باور کن!
بندهایی وجود دارند
که تن به هیچ اسارتی نمیدهند!


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



نمی شود
که روزگارت تلخ باشد
و تو عاشق عسل باشی!
روزگارِ تلخ ، طعم تلخ می طلبد
تلخِ مُدام...
تلخِ مرد افکن...
تلخِ سیگار....


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



ان هنگام
که لب های من
تن مهربان تورا
بوسه می داد..!!!
روح تو
باکدام
غریبه می رقصید...!!!


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



معجزه‌ها نمی‌توانند
عاشق اتفاقات معمولی شوند
اینکه تو عاشقم باشی
از اول غیر ممکن بود.


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



خدایا یه خواهش ازت دارم :
مارو با کساییکه “دوستشون” داریم “امتحان” نکن !


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi



همیشه میشه تموم کرد فقط بعضی اوقات دیگه نمیشه دوباره شروع کرد …
"مواظب همدیگه باشیم "


اس ام اس سنگین و مفهومی
sms sangin va mafhoomi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد